התקשרו עכשיו
072-330-8849
לייעוץ עם סוכן

מגדל מילניה MILLENNIA ראשון לציון

פרטי המגדל:

מיקום: שדרות רחבעם זאבי, ראשון לציון, ישראל
קומות: 16
גודל: 1350 מ”ר
תאריך כניסה: כניסה מיידית
חנייה: 550 ₪ לחודש
דמי ניהול: 13 ₪ למ”ר לחודש
מחיר: צור קשר לקבלת הצעה

משרדים להשכרה במגדל מילניה MILLENNIA ראשון לציון

משרדים להשכרה במגדל מילניה MILLENNIA עומד כעדות לחדשנות ותחכום, ומציע את חללי המשרדים והמסחר המרשימים והנגישים בארץ. בואו לחקור את התכונות והיתרונות העיקריים של יעד עסקי מוביל זה.

תכונות של המגדל הדרומי

המגדל הדרומי מתהדר בשטח נרחב של 22,000 מ"ר, עם 16 קומות מעל קומת המסחר. כל קומה משתרעת על פני כ-1,330 מ"ר, הכוללת לובי פרטי של 250 מ"ר יוקרתי ומרשים בגובה תקרה של 8 מטרים. הבניין מציע שבע מעליות ואפשרויות עיצוב פנים גמישות, כולל אפשרות להתקנת מדרגות פנימיות בין הקומות. בנוסף, ניתן לשכור את המגדל כולו כבניין "עצמאי", עם לובי פרטי ומעליות.

מאפייני המגדל הצפוני

בדומה למקבילו הדרומי, המגדל הצפוני משתרע על 22,000 מ"ר של שטח בנוי, עם 16 קומות מעל קומת המסחר. כל קומה משתרעת גם על פני כ-1,330 מ"ר, ובו לובי פרטי יוקרתי ומרשים בשטח של 250 מ"ר עם תקרה בגובה 8 מטרים. הבניין מציע תשע מעליות, ובדיוק כמו המגדל הדרומי הוא מציע עיצוב פנים גמיש ואפשרות להתקנת מדרגות פנימיות בין הקומות. גם את המגדל הצפוני ניתן לשכור כבניין "עצמאי" עם לובי פרטי ומעליות.

תכונות של המגדל האופקי

המגדל האופקי מקיף שטח בנוי של 15,000 מ"ר, הפרוס על פני חמש קומות, כאשר כל קומה משתרעת על 2,820 מ"ר. מחובר למגדל M2 בבניין בן ארבע קומות, המגדל האופקי מתהדר בשלוש מרפסות מרהיבות בגדלים משתנים. גם עיצוב הפנים של מגדל זה גמיש, ומעניק אפשרות ללובי פרטי ומעליות במתכונת של בניין "עצמאי".

אזור המסחר של מגדל MILLENNIA

אזור המסחר של מגדל MILLENNIA תוכנן בקפידה כדי לתת מענה לצרכים של דייריו. מעליות נפרדות לחניה מקלות על הגישה ל-1,500 מ"ר של בתי קפה ומסעדות. המגדל כולל שלוש חזיתות, המציעות נופים עוצרי נשימה של הפארק העירוני והכביש הראשי. חללים מסחריים המיועדים לשרת עובדים הם גם חלק מהאזור התוסס הזה.

מערכת אקולוגית חדשנית

ממוקם על מערכת אקולוגית חדשנית של 1,000 דונם, מגדל MILLENNIA ממוקם אסטרטגית מול מתחם 1000, ומציע גישה מהירה וקלה למתחם וממנו. היא ניצבת בצומת של איילון, רכבת ישראל והרכבת הקלה, ומספקת קישוריות שאין שני לה.  משרדים להשכרה במגדל מילניה MILLENNIA

נְגִישׁוּת

פרויקט מגדל MILLENNIA נהנה מגישה ישירה ומהירה לאיילון ולכביש 441 תוך סמיכות לכבישים 1, 4, 6 ו-431. להגיע לתל אביב ממיקום מעולה זה לוקח רק כ-15 דקות. יתרה מכך, מסוף רכבת ישראל מחובר בנוחות למתחם באמצעות גשר הולכי רגל הממוקם בכניסה למגדל, מה שהופך אותו למרחק של שלוש דקות הליכה בלבד. בנוסף, קווי הרכבת הקלה האדומים, הירוקים והחומים נגישים בקלות.

חֲנָיָה

הדאגות לגבי חניה מוקלות במגדל MILLENNIA, עם מתקן החניה התת קרקעי המרווח שלו זמין למנויים ולמבקרים כאחד.

גשר הולכי רגל

גשר ישיר להולכי רגל מספק גישה נוחה למבקרים ולעובדים מתחנת הרכבת "משה דיין" למתחם 1000, ומחבר אותם בצורה חלקה למגדל MILLENNIA.

סיכום

בכל הנוגע למציאת המשרד המושלם להשכרה בראשון לציון, MILLENNIA tower בולט כבחירה האידיאלית. עם רשימת תכונות נרחבת, נגישות מצוינת ומתקנים מודרניים, הוא מציע את כל הדרוש לסביבת עבודה מוצלחת ופרודוקטיבית. מהלובי המפואר ועד למעליות החכמות, מהנוף עוצר הנשימה ועד למגוון השירותים, מגדל MILLENNIA מבטיח שעסקים ישגשגו בסביבה תוססת ומשגשגת. משרדים להשכרה במגדל מילניה MILLENNIA

שאלות נפוצות

 

מהו השטח הכולל שמכסה מגדל MILLENNIA?

    • מגדל MILLENNIA משתרע על פני שטח של 22,000 מ"ר.

 

 

כמה קומות יש למגדל האופקי?

    • המגדל האופקי כולל חמש קומות.

 

 

האם יש מסעדות ובתי קפה בתוך המגדל?

    • כן, למגדל קומת מסחר גדולה ופעילה עם מגוון מסעדות ובתי קפה.

 

 

האם מתקן החניה מאובטח?

    • כן, החניה התת קרקעית מאובטחת במלואה ומפוקחת 24/7.

 

 

אילו שירותים כלולים בדמי הניהול?

    • דמי הניהול כוללים שירותים מלאים, המכסים ניקיון, תחזוקה ועוד.
לקריאה נוספת
ניב ברוך | סוכן נדל”ן, ראש תחום משרדים
קצרים בזמן?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    תחזרו אליי

    image
    שנאתר עבורך משרד חדש?